خیلی وقتها مـی خـــوام بنــــــویسـم!!!


هرچی دلم بگه...

خدایا! دلم را که هر شب نفس می کشد در هوایت... اگرچه شکسته شبی می فرستم برایت...

خیلی وقتها مـی خـــوام بنــــــویسـم

اما نمی دونم از چی

از خـــــودم ، از دلم

یا از حسی که نسبت به تو دارم

یه دنیا حرف نگفتنی دارم ، یه دنیا عشق و دلتنگی

درد دلم توی این صفحه جا نمیشه

حرف واسه گفتن زیاد دارم ولی ...

نمی تونم

نمی تونم توی این کلبه خرابه همه چیز رو بنویسم

چون میدونم چارچوب این کلبه توان نگه داشتن غمهامو نداره

خراب میشه و می مونم زیر آوارش ...

آخرش یه روز خفه می شم

انقدر که این درد دلهارو نجویده قورت میدم و توی دلم نگه می دارم

وقتی نیستی دلم داغونه واسه دیدنت

ولی وقتی می بینمت دست و پام از کار می افته

توان راه رفتن ندارم که خودمو ازت قایم کنم تا منو نبینی

چیکار کردی با من ؟!

توی چشمام تنهایی رو پنهون می

توی لبخندم ، غصه هامو

توی دلمم ، دلتنگی هامو ....
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 19:7 توسط هانیه| |


Power By: LoxBlog.Com